رد شدن به محتوای اصلی

چاپ کارت ویزیت چیست؟

 

در ابتدا قبل از اینکه وارد بحث کارت ویزیت سلفون مات و براق شویم شما‌را با معنا و کاربرد کارت ویزیت و اشکال چاپ کارت ویزیت های متعدد آشنا خوا‌هیم کرد و آن گاه درباره هزینه و چاپ کارت ویزیت سلفون مات و براق ادامه خوا‌هیم داد.

 

کاربرد چاپ کارت ویزیت در کسب و عمل ها :

ممکن است شما صاحب و مالک یک کسب و کاری باشید و یا این که مالک یک فروشگاه / دکان و یا این که کارشناس در مسئله های شغلی متفاوتی باشید که زمان ملاقات با مشتری نیاز به ارائه داده های تماس از خودتان باشید، دراین هنگام شما در‌حالتی که کارت ویزیت از خودتان نداشته باشید, طبق پیش گویی هایی که صورت گرفته 70 % درصد مشتریان شما‌را فراموش خواهند کرد .

 

کارت ویزیت در کلامی خلاصه و رسا, وسیله ایست که ابتدا برای معرفی شما و بعد از آن ارائه راههای تماس با شما می‌باشد کارت ویزیت این وظیفه را برعهده دارد و هیچ نقش اضافه ی دیگری برای شما به صورت بی واسطه بازی نمی‌کند .

 

کارت ویزیت برای تبلیغات و بازاریابی شما به صورت بی واسطه استعمال نمی‌شود. ولی ممکن است بتوان اذعان کرد به دلیل این که اولین تعامل شما با مشتری بوسیله ارائه کارت ویزیت تان می‌باشد و از آن جا که برخورد اولیه اساسی و تاثیر گذار خواهد بود, کارت ویزیت به صورت غیر بی واسطه جزء فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغات شما‌را برعهده خواهد داشت .

 

کارت ویزیت سلفون مات و براق

 

 

کارت ویزیت‌های سلفون مات و براق , یکی‌از گونه های عالی, ارزان و پربازدید در بین انواع کارت ویزیت می‌باشند. که در دو سایز بزرگ بدور گرد, و سایز کوچک به دور تخت قابل چاپ و عرضه می باشند . این کارت ها علاوه بر این‌که ارزش قابل قبولی نسبت به جور کالا و رقبای خویش دارا‌هستند, زیرا در دو جور مات و براق عرضه می‌گردند و می‌توانند جوابگوی هر ذوق وسلیقه ای باشند .

 

کارت ویزیت با نوع سلفون مات :

سایز کارت ویزیت سلفون مات ۸٫۵×۴٫۸ است . کارت ویزیت سلفون کدر بر روی صفحه گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ می شود .

 

آن‌گاه بر روی آن روکشی از سلفون مات قرار می‌گیرد که موجب استحکام بیشتر کارت ویزیت سلفون مات می شود . این جور کارت ویزیت از جمله کارت ویزیت های مقرون به صرفه و شیک است .

 

سلفون مات , همان گونه که می‌دانید , از منعکس شدن نور و فروغ خودداری می نماید و به همین جهت طرح شما بعد از چاپ و سلفون کشی پاره ای بی رنگ و رو خیس از موقعیت حیاتی می شود . کسانی که مایلند به راحتی بتوانند بر روی کارت ویزیت بنویسند می بایست حتما کارت ویزیت با محصول سلفون مات را تهیه کنند.

کارت ویزیت با نوع سلفون براق :

سایز کارت ویزیت سلفون براق همانند کارت ویزیت سلفون مات در سایز ۸٫۵×۴٫۸ هست .

 

کارت ویزیت سلفون براق بر روی صفحه گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ می شود .

بعد از آن، روی آن روکشی از سلفون براق قرار می‌گیرد . نکته دارای اهمیت، کارت ویزیت سلفون براق موجب زیبایی هرچه بیشتر این کارت می شود, سلفون براق , بدلیل بافت یگانه خویش , نور و روشنایی را منعکس می نماید و رنگ و لعاب بیشتری به طرح اول شما می‌بخشد و طرح نخستین شما‌را جالب خیس می نماید . مشکلی که‌این مدل کارت داراست این است که تنها با ماژیک می توان روی آن نوشت و مثل سلفون مات نمی‌توان با خودکار بر روی آن یادداشت کرد .

چاپ کارت ویزیت سلفون مات و براق

کارت ویزیت سلفون مات و براق , علاوه بر چاپ افست ( که باید دست‌کم 1000 عدد چاپ شود ) , قابلیت و امکان چاپ بصورت دیجیتال را نیز داراست.

 

کارت ویزیت , او‌لین و مهم‌ترین ابزاری است که هر کسب و کاری برای خویش تهیه و تنظیم می نماید . در واقع طیف وسیعی از مغازه دارها  و کاسبان از این وسیله به استفاده می نمایند . از وسیع ترین شرکت‌های بین المللی گرفته تا کوچک ترین کسب های سیار محلی , حتماً از کارت ویزیت به استفاده می نمایند .

در صورتی‌که شما هنوز برای کسب کارتان , ( چه بسا شخصی ) کارت ویزیت ندارید , یکی از بخش های مهم با اهمیت معرفی و رابطه با مشتریان تان ناقص است!

 

در کارت ویزیت مهم‌ترین خط مشی‌های ارتباطی مشتریان با صاحب و مالک کارت نوشته شده ‌است . یک کارت ویزیت عالی می‌تواند نمایانگر شخصیت کاری شما در نزد مشتریانتان باشد . کارت ویزیت را می توان علاوه بر ارائه به مشتریان , پیوست کاتالوگ ها و بروشورها , درون پاکت های طومار , درون بسته های جنس و یا این که نایلون کالاها قرار داد تا اثربخشی آن زیاد شود .

همینطور در رویدادهای با اهمیت بخصوص مکانهایی نظیر : نمایشگاه ها , تاراج های فصلی , همایش ها و … , کارت ویزیت می‌تواند نقشی پر اهمیت و اثر بخش را ایفا نماید .

با دقت به نوع های مختلف کارت ویزیت و برای راهنمایی خوبتر مورد های پایین را مطالعه فرمایید :

 

کارت ویزیت چه شکلی باشد؟ ( مستیل , دورگرد , مربع , دایره و … )

کارت ویزیت چه جنسی باشد؟ ( معمولی , سفت , لطیف و … )

چه خدمات بیش تری روی آن اجرا شود؟ ( پررنگ سازی , طلاکوبی و … )

 

کارت ویزیت گونه ها و اقسام متفاوتی را داراست که می‌توان بر پایه ی ذوق و سلیقه , دسته عمل و اندازه هزینه‌ای که در نظر دارید , شایسته ترین آن را انتخاب فرمایید . احتمالا بیشترین کارت ویزیتی که بشناسیم کارت ویزیت سلفون براق و یا لمینت باشد . ولی عالی است بدانیم که کارت ویزیت های بیشتری در بازار وجود دارد .

 

اصولاً کارت ویزیت ها بر پایه ی میزان , مدل فرآورده صفحه و یا این که دسته سلفون ( روکش ) تقسیم بندی می شود . بهتر است گذشته از معرفی اشکال کارت ویزیت , مبحثی را در امر سه پارامتر بالا توضیح دهیم .

کارت ویزیت مبتنی بر مقدار

 

کارت ویزیت های معمولی در بازار معمولاً در اندازه ۴ . ۸ × ۸ . ۲ سانتیمتر چاپ می‌شوند . همینطور کارت ویزیت مشهور به لمینت در میزان بزرگ‌تر از کارت ویزیت معمولی و به میزان ۵ . ۵ × ۸ . ۵ یا این که ۶ × ۹ چاپ می شود .

کارت ویزیت به صورت معمول مستطیل است, ولی نوع هایی نظیر مربع و یا این که دایره نیز موجود می‌باشد . همینطور می توان با هزینه مازاد و با ساخت قالب, کارت ویزیت را با برشی مخصوص به صورت خیلی خوب درآورد . ( مثل صورت یک خودرو برای کارت ویزیت ماشین کرایه ای )

کارت ویزیت بر پایه ی مدل سلفون

 

بر روی کارت ویزیت چاپ شده به وسیله دستگاه های مخصوص سلفونی نخ نما کشیده می شود . انگیزه از کشیدن سلفون , دیدنی کردن کارت ویزیت و استحکام بخشی و دوام بیشتر کارت ویزیت است .

 سلفون ها اشکال مختلفی را دارا‌هستند .

 

سلفون براق , سلفون مات , سلفون طرح چرم , سلفون مخمل و

همینطور در کارت ویزیت های لمینت , لمینت میتواند براق یا این که مات باشد .

کارت ویزیت مبنی بر نوع برگه

 

کارت ویزیت ها هم بر طبق نوع صفحه و یا این که مقوای تشکیل‌شده نامگذاری می گردند . مثل کتان که نوعی برگه بافت دار و اثر بخش است .

گونه های کارت ویزیت ها :

 

·         کارت ویزیت سلفون براق

·         کارت ویزیت سلفون مات

·         کارت ویزیت بدون روکش

·         کارت ویزیت طرح چرم

·         کارت ویزیت کتان

·         کارت ویزیت لمینیت براق

·         کارت ویزیت لمینیت مات

·         کارت ویزیت لمینیت براق مربع

·         کارت ویزیت لمینیت مات مربع

·         کارت ویزیت استخوانی پررنگ

·         کارت ویزیت استخوانی پر رنگ طلاکوب

·         کارت ویزیت سلفون مخملی

·         کارت ویزیت مخملی پررنگ

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

انواع چاپ کارت ویزیت چیست؟

چاپ کارت ویزیت فوری برای ارائه اطلاعات کسب و کار مانند نام و نام خانوادگی، نام و آدرس محل کار، خدمات یا محصولات عرضه شده و شماره تلفن، شماره فکس، وب سایت، آدرس ایمیل و لوگو و ... برای استفاده در مشاغل مختلف پزشکی، مهندسی، فروشگاه‌ها، دبیری و ... چاپ کارت ویزیت در خانه طراحان سام در انواع مختلف زیر تولید می شود که به توضیح تک تک آنها می پردازیم: چاپ کارت ویزیت گلاسه: کارت ویزیت گلاسه از جنس‌ کاغذهای گلاسه در انواع، ابعاد و گرماژ و روکش‌های مختلف است.

روش چاپ کارت ویزیت چیست؟

کارت ویزیت اولین تصویر دیگران از شما، کسب‌و‌کارتان و یا شرکت شماست. بنابراین شما با کمک کارت ویزیت می‌توانید مشتریان خود را به کسب‌و‌کارتان ترغیب نمائید و یک تصویر عالی از فعالیت خودتان به کمک یک کارت ویزیت، در ذهن آنها ایجاد نمایید، و آنها را تشویق کنید تا کارت شما را تا زمانی که ممکن است با خود نگه‌دارند، تا در صورت لزوم با شما تماس بگیرند. انواع کارت‌های ویزیت : در اینجا به برخی از انواع کارت‌های ویزیت اشاره می‌کنیم که عبارتند از: 1- کارت ویزیت لمینت براق: این کارتها روکش لمینت دارند، لمینت روکش شفاف و ضخیمی است که روی  کاغذ گلاسه  چسبیده می‌شود و از یک سری غلطک‌هایی که گرما می‌دهند عبور می‌کنند. 2- چاپ کارت ویزیت براق: این کارت دارای سطح صاف و براقی است و زمانی مناسب است که کارت شما دارای یک تصویر باشد و یا می‌خواهید کارت ویزیت شما براق باشد. 3- کارت ویزیت پارچه نساجی (بافت): طراحی و چاپ این کارت گران و منحصر به فرد می‌باشد و از پارچه‌ای مانند کاغذ کتان استفاده شده است. این کارت دارای سطحی لوکس می‌باشد. نکات و تکنیک‌های مهم در مورد کارت ویزیت و چاپ آن: ❖ انتخا